Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
226 postów 7999 komentarzy

NIE SPAĆ !!

carcajou - Blog koordynatora akcji LAS SMOLEŃSKI

Moje komentarze

  • @Maciej Ka 20:31:46
    No tak, ale ci nie pisali o sympatii do LS. Ich zatem nie zapraszam.
    LAS SMOLEŃSKI ZAPRASZA JANA OSIECKIEGO
  • @Nathanel 16:33:05
    LS to bardzo dobra szkoła.
    LAS SMOLEŃSKI - TOBIE HAŃBA, A IM CHWAŁA !
  • @circ 05:39:49
    Zgadza się. Mówi że być może da nam zarobić na produkcji badzików. To perspektywiczny leśny.
    LAS SMOLEŃSKI - TOBIE HAŃBA, A IM CHWAŁA !
  • @Krzysztof J. Wojtas 16:33:49
    Dowiem się niedługo. Od 2 lat daję z siebie 200% normy. Ludzie rozczarowują.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • UMARŁ WIELKI CZŁOWIEK !
    Prof. Przystawę poznałem 23.09.10 w Harendzie. Prof. przyszedł pół godziny przed terminem spotkania ze swoim asystentem (?) i książkami pod ręką. Pogadaliśmy z 20 minut, prof. liczył że w ramach raut anplakt pogadamy sobie tego dnia szerzej o JOW - nic jednak z tego nie wyszło.

    W następnym roku był Marsz JOW. Prof. wtedy uspokoił na moją prośbę jednego takiego cwaniaka, co sadził się do Łazarza za baner NE - gostek złorzecząc pod nosem usłuchał. Taki był prof. Przystawa - pełen autorytetu, ciepły i życzliwy człowiek, otwarty na innych, szukający tego co łączy, a nie tego co dzieli.

    Było dla mnie honorem móc z nim rozmawiać i mailować. Niech odpoczywa w spokoju.
    PROFESOR JERZY PRZYSTAWA NIE ŻYJE
  • @Krzysztof J. Wojtas 13:23:33
    Spokojnie, po prostu wszystko idzie, jak po grudzie. RzBiK chyba dopiero się zaczyna - są chyba wreszcie właściwe osoby. Jak z nimi nie dam rady, to znaczy, że blogosfera to kanał, a w najlepszym razie na jej bazie można tworzyć jedynie pojedyncze akcje (takie jak LS).
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @Krzysztof J. Wojtas 11:08:12
    Co będzie to zobaczymy. Piętrzą się "niespodziewane trudności", ale chyba jednak i tym razem dam\-y radę. Sprawy trzeba rozumnie stawiać.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @Krzysztof J. Wojtas 09:58:31
    Spójrz na to strategicznie. Reszta to kopanie się z koniem.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @Krzysztof J. Wojtas 07:08:21
    Nie kumasz bazy. Dozwolone jest "reformowanie" KK od wewnątrz - tak jak dozwolone jest "reformowanie" od wewnątrz PiS. Musisz być IN, by nie być wrogiem (tym bardziej niebezpiecznym, bo nawiązujesz do tej samej tradycji).

    Spójrz na wielość twarzy KK - na pewno byś się tam mógł zmieścić (gdzieniegdzie byś ew. poprzycinał lub wyraził się bardziej metnie). Jedynie będąc IN masz szansę na efekt.

    O ile można grać na to, że PiS sie rozleci - to grać na to, że KK się rozleci jest nieporozumieniem. Zrób KK frakcja Cywilizacji Polski i będzie grało, może ci nawet pomogą (bo będziesz IN). Jeśli nie, to w najlepszym razie (dla rozpropagowania przesłania) razie zostaniesz użyty przeciw KK (przecież nie jest to "samo zło") zgodnie z interesem sił - wrogich także temu o czym piszesz w CP.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @Krzysztof J. Wojtas 07:03:13
    Te zasady to Kodeks (tym jest związany sędzia) i sumienie (wbrew pozorom nie ma ludzi bez sumienia). Ten pierwszy mówi ile za co się należy (widełki), a sędzia informuje co jest dopuszczalnym prawnie dowodem, przesłanką oraz informuje o swoim stanowisku (wg swojego sumienia i zgodnie ze swoją wiedzą). Ludzie zaś (po dyskusji wewnątrz) zdanie sędziego: akceptują w pełni, częściowo czy wcale i wydają wyrok. By to był ich wyrok, a nie sędziego, musi być co do niego konsensus - powiedzmy więcej niż 2/3 (jak przy wyborze papieża).

    Żydzi, muzułmanie .... to też krawcy, biznesmeni, akrobaci .... Ludzie nie są już tak religijni jak byli - w ich umysłach przeważa raczej to, jakie są społeczne odczucia zbiorowości (najczęściej medilanej), w której żyją - te zaś są często wynikiem propagandy.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @ninanonimowa 00:34:50
    Tak jest !
    LAS SMOLEŃSKI - DWA LATA MINĘŁY, PAMIĘCI NIE GASIMY
  • @ewinia 23:02:10
    CvI sam skasował u siebie na YT.

    M2012, itp. powiem, by poprawiono. Tak naprawdę potrzebujemy zrobić profesjonalną stronę LS - minimum 500 zł. Jak sprzedamy płytę i zarobimy, to zapłacimy za nową stronę.
    LAS SMOLEŃSKI - DWA LATA MINĘŁY, PAMIĘCI NIE GASIMY
  • @Muni 20:34:32
    Idź zawsze za sobą - to najlepsza droga.

    Nie mówią jednym głosem i w tym jest wielkość KK - obstawia wszystkie pola ruletki.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @ewinia 19:28:57
    http://www.youtube.com/watch?v=2pBIp1EHzo4
    LAS SMOLEŃSKI - DWA LATA MINĘŁY, PAMIĘCI NIE GASIMY
  • @Krzysztof J. Wojtas 14:12:03
    Tak, wiele wspaniałych narodów .... było. Padło ofiarą tych mniej wspaniałych, za to lepiej zorganizowanych, które ostentacyjnie wielbią pokój ... pokój na ich warunkach. Tak to już niestety jest.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @Paweł Tonderski 11:32:29
    "Dlatego nie czas na spory, ale czas na wspólną walkę, najpierw odzyskajmy Polskę, a dopiero po tym powołujmy w niej polskie instytucje, restaurujmy ją, dzięki czemu będziemy mieli szansę na to, aby mieć nadzieję, aby Polska stała się ponownie Polskim Imperium, inaczej Wielką Polską."

    Obawiam się, że R. na to nie pójdzie. W RzBiK też na to nie poszła. Wojtas i Rebeliantka kłócą się w sposób tak zażarty, bo wychodzą z tego samego założenia - pierw jakiś zestaw wyjściowych założeń (religijnych), a dopiero potem (w oparciu o nie) można coś robić wspólnie. W RzBiK jest odwrotnie: wspólnie robimy, a dopiero potem ew. z uprzejmosci pytamy, gdy sam zaczynasz temat: W co wierzysz? Czemu sądzisz, że lew jest silniejszy niż tygrys? (niemożliwe ! ty naprawdę sądzisz, że lew jest królem zwierząt !!).
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @Muni 11:19:10
    Nie ma żadengo problemu - KK ma wiele twarzy do różnych sytuacji. Tak przetrwał i oddziaływuje skutecznie na zbiorowości (dziwne te twoje wywody o sferze makro).

    KK ma jednego dona (papieża), który sprawuje władztwo nad bossami (biskupi), jak i w temacie interpretowania "co jest dobre, a co złe" - a to z kolei jest zapisane w piśmie napisanym ludzką co prawda ręką, ale pod nachnieniem "Dona wszystkich donów".

    Problemem jest tylko to, że Polska nie jest zorganizowana w sposób zbliżony (uwzględniajac tzw. wymogi demokratyczne) do KK. Ja taki system, czerpiąc też z tradycji I RP, próbuję zbudować w RzBiK.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • Przyczynek do NOWEJ POLSKI
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdzenie_Arrowa
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdzenie_Gibbarda-Satterwaite%E2%80%99a
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @autor
    Problemem nie jest katolicyzm (bo ten jest wyśmienicie zorganizowany) lecz właśnie "polskość" (nie zorganizowana). I RP przegrała cywilizacyjnie ze sprawnymi i bezwzględnymi absolutyzmami - koniec końców rozszarpały ją w trójkę.

    By Rzeczpospolita istniała musi bardzo dobrze zarządzana także na szczeblu centralnym. Bez nowej szlachty (z wiedzy) i silnej władzy prezydenckiej (której niektóre służby nie będą miały nic wspólnego z jakąkolwiek moralanością) nie może być wolności, o której piszesz.
    Katolicyzm bazą odnowy?
  • @John May 00:19:35
    Tak, to się też znajdzie na płycie Edwarda.

    http://www.youtube.com/watch?v=G-o5tCvjL0Q

    http://www.youtube.com/watch?v=EiXRfnoLz2U

    To też z 10.11.10. Ogłądam to i myślę ... było to wieki temu.
    LAS SMOLEŃSKI - DWA LATA MINĘŁY, PAMIĘCI NIE GASIMY

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

ULUBIENI AUTORZY